NİSSAN YAXIN ŞƏRQDƏ DÖRDÜNCÜ İLDİR Kİ, “ƏN EFFEKTİV” AVTOMOBİL BRENDİ SEÇİLİR
27.04.2015 [14:34]
Nissan-ın Prestijli Effie Awards mükafatları arasında ön yerlərdə olması onun marketinq və kommunikasiyada effektivliyini göstərir
Yapon avtomobil istehsalçısı Nissan nüfuzlu Effie Awards mükafatının elanından sonra Yaxın Şərqin ən effektiv təqdim edilən avtomobil brendi olduğunu bir daha təsdiqləmişdir.
Sübut olunmuş, effektiv marketinq kommunikasiyaları vasitəsilə uğur əldə etmiş istənilən sektora aid olan Effie Mükafatı öz sahəsində yüksək səviyyə nişanı hesab edilir.
Nissan ardıcıl olaraq dördüncü dəfədir ki, MENA (Yaxın şərq və Şimali Afrika ölkələri) regionunda ən effektiv avtomobil brendi mükafatını alır. Nissan MENA regionunda satış həcminə görə üçüncü yeri tutur, bu, onun keçən ilki yerdən iki pillə öndə və digər avtomobil istehsalçılarından daha öndə olduğunu göstərir.
Digər qlobal Nissan distribütorları ilə müqayisədə Yaxın Şərq regionu qlobal Nissan nöqtələrinin 70%-ni əhatə etməklə bu regionda üstünlük təşkil etmişdir.
“Effie müstəsna bir göstəricidir. Xarici meyarlara görə standartları qiymətləndirən möhtəşəm bir mənbədir”, deyə Nissan-ın Yaxın Şərq üzrə regional direktoru Samir Cherfan bildirdi.
“Dördüncü ildir ki, Effie-də çox yaxşı nəticələrə nail oluruq. Nissan Effie mükafatını aldığına görə qürur duyur, çünki bu mükafat brendlər, müəssisələr və ümumilikdə şirkətlər üçün böyek bir göstəricidir.
“Son Effie sıralamasında tutduğumuz yer Nissan-ın davamlı olaraq öndə gedən ideyalar və marketinq proqramlarını yaratdığını göstərdi. Lakin uğurumuzun əsas səbəbi“mükəmməlik” şüarını rəhbər tutduğumuz tayı-bərabəri olmayan məhsul cərgəsi, müştəri xidməti və satış sonrası xidmətlərimizdir.”
“Effie Mükafatlarında tutduğumuz yolu davam etdirməkdən və hətta bu yolda öndə olmaqdan məmnunuq”, deyə Cherfan bildirdi.
Effie İndeksində yer tutmuş hər bir şirkətin göstəriciləri əsaslı şəkildə qiymətləndirilmişdir və bu sahədə mütəxəssis olan münsiflər tərəfindən həyata keçirilmiş iş onların marketinqinin mübahisə edilməz nəticələrə nail olduğunu göstərir.
2011-ci ildə başladılmış və hər il elan edilən bu İndeks bir çox təhlilçilərin fikrinə görə marketinq effektivliyinin qiymətləndirilməsində ən müfəssəl qlobal sıralamadır.
Xəbər lenti
Hamısına baxSiyasət
09 Noyabr 17:20
Sosial
09 Noyabr 16:32
Dünya
09 Noyabr 15:18
YAP xəbərləri
09 Noyabr 14:58
Siyasət
09 Noyabr 13:25
Gündəm
09 Noyabr 13:22
YAP xəbərləri
09 Noyabr 12:48
YAP xəbərləri
09 Noyabr 11:55
YAP xəbərləri
09 Noyabr 11:37
İdman
09 Noyabr 11:14
Gündəm
09 Noyabr 10:35
Siyasət
09 Noyabr 10:13
Siyasət
09 Noyabr 10:12
Gündəm
09 Noyabr 09:56
MEDİA
09 Noyabr 09:29
Sosial
08 Noyabr 23:19
Sosial
08 Noyabr 22:54
Hərbi
08 Noyabr 22:16
İqtisadiyyat
08 Noyabr 21:31
Siyasət
08 Noyabr 20:55
Dünya
08 Noyabr 20:32
Sosial
08 Noyabr 19:20
Siyasət
08 Noyabr 19:19
Siyasət
08 Noyabr 19:18
Sosial
08 Noyabr 19:17
Xəbər lenti
08 Noyabr 19:16
Gündəm
08 Noyabr 18:49
Dünya
08 Noyabr 18:25
Xəbər lenti
08 Noyabr 18:02
Dünya
08 Noyabr 17:42
Gündəm
08 Noyabr 17:24
Gündəm
08 Noyabr 17:13
Dünya
08 Noyabr 16:30
Dünya
08 Noyabr 15:26
Dünya
08 Noyabr 14:51
Dünya
08 Noyabr 14:39
Xəbər lenti
08 Noyabr 13:42
Dünya
08 Noyabr 13:14
Siyasət
08 Noyabr 13:11
Dünya
08 Noyabr 12:48
Gündəm
08 Noyabr 12:16
Gündəm
08 Noyabr 12:15
Gündəm
08 Noyabr 12:12
Gündəm
08 Noyabr 11:42
Gündəm
08 Noyabr 11:25
Siyasət
08 Noyabr 10:58
YAP xəbərləri
08 Noyabr 10:35
Sosial
08 Noyabr 10:12
İqtisadiyyat
08 Noyabr 09:56
Xəbər lenti
08 Noyabr 09:39
MEDİA
08 Noyabr 09:34
Analitik
08 Noyabr 09:12
Siyasət
08 Noyabr 08:52
Ədəbiyyat
08 Noyabr 08:28
Gündəm
08 Noyabr 00:26
YAP xəbərləri
07 Noyabr 23:52
Gündəm
07 Noyabr 21:41
Gündəm
07 Noyabr 21:10
YAP xəbərləri
07 Noyabr 21:08
Gündəm
07 Noyabr 20:24
YAP xəbərləri
07 Noyabr 18:30
Sosial
07 Noyabr 18:22
Dünya
07 Noyabr 17:51
Elanlar
07 Noyabr 16:51
Xəbər lenti
07 Noyabr 16:48
Hərbi
07 Noyabr 16:23
Hərbi
07 Noyabr 16:23
Hərbi
07 Noyabr 16:21
Sosial
07 Noyabr 16:20
Gündəm
07 Noyabr 16:18

